Recensie: Social DayLove

Recentelijk verscheen het boek Social DayLove van Guido Gabriël Vos bij Uitgeverij Aspekt. Vandaag gaan we dit boek reviewen. Lezen jullie mee??

9789463388788_covr-195x300 (1)

Op de vrolijke en kleurrijke cover zien we een dame met een zonnebril in een rok en een mouwloze blouse. Ze staat tegenover de trap. Complimenten aan de vormgever.

3 jarig onderzoek

Dit boek bevat 3 jarig emperisch onderzoek naar de psyche van de vrouw in de verleidingsdans, specifiek gericht op het ontmoeten va de vrouw op klaarlichte dag. De auteur betrekt diverse aspecten van het leven. Ook betrekt hij zijn eigen leven in zijn boek. Denk maar aan zijn jeugd en zijn liefdes Verder blikt hij onder andere in het proces na een date, de behoefte van een vrouw, het aanspreken van een vrouw in de trein, ontwikkel zowel mannelijk als vrouwelijk eigenschappen en een alfaman is non-conformistisch. Het boek bevat 15 hoofdstukken en 213 pagina’s. Een heel boekwerk over de vrouw.

Interessant onderzoek

De auteur beschrijft super uitgebreid zijn interessant onderzoek. Dit boek is anders dan andere boeken ( positief). Dit soort boeken vind je niet vaak op de Nederlandse markt. Dit boek is geweldig. Ten eerste beschikt de auteur over een vlotte pen. Je blijft maar doorlezen, je wil echt weten hoe de auteur denkt en hoe hij zijn ervaringen deelt. Ten tweede het onderzoek is super interessant beschreven. We dachten eerst het zal wel een opsomming aan wat feiten worden, dit was meer dan dat. Dit waren diepgaande feiten in verhaalvorm. Je hebt duidelijk een ervaringsdeskundige aan het woord hier. Hij weet precies hoe hij de ervaringen op een juiste manier moet delen en de aandacht van de lezers gedurende het hele boek weet vast te houden. Dat lijkt ons zelf wel een lastige klus. Niet veel auteurs kunnen dat. Menigeen heeft geprobeerd zulke type boeken te schrijven niet veel waren succesvol als Guido.

unnamed

Diverse thema’s

Dit boek is naast het feit dat het interessant, boeiend, origineel, spiritueel is geschreven, een levensles voor iedereen. Het leukste aan dit boek is dat het voor een breed publiek is geschreven, niet alleen is gericht op vrouwen maar ook op mannen, niet alleen op de heterokoppels maar ook op de biseksuele koppels. Dit boek is er voor iedereen. Dat maakt het boek alleen maar interessanter. Hier wordt de alfaman uitvoerig omschreven om de alfavrouw aan te trekken. “De eigenschappen van de alfavrouw zijn biseksueel van aard:

• Mentaal sterk
  • Zelfvertrouwen
  • Dominant
  • Onafhankelijk
  • Kalm en beheerst
  • Niet bang zijn voor langdurig rechtstreeks oogcontact, ook niet tijdens seksuele intimiteit ( uiting van groot zelfvertrouwen)
  • Brede kaaklijn
  • Goed gebekt
  • Volle lippen
  • Elegant gekleed
  • Glinsterende ogen
  • Loopt keurig rechtop, met de schouders mooi naar achteren en de borsten vooruit
  • Lange feminiene hals,
  • Vaak slanke, sierlijke armen, platte buik en mooie grote ronde borsten ( uitzonderlijke combinatie)
  • Fit en sportief lichaam
  • Vaak lang haar
  • Gezond billen partij
  • Vaak ergens een eigenzinnige tatoeage op het lichaam, vaak op de schouder of rug

Ze lijken als antilopen te zweven over de straten, alsof ze dreigend op het water lopen. Zachtjes en beheerst tikken de hakjes stap voor stap het onderliggende grondoppervlak aan. Ze blijven beheerst, maar komen enkel lost tijdens de daad: de hyena. ”

Geweldig boek

Dit is een van de weinige boeken over mensen zelf die we interessant vinden. We vinden het over het algemeen veel boeiender om een thriller of een andere genre te lezen. Maar dit boek was zo interessant en geweldig dat we erg blij zijn dat we hem gelezen hebben. Uitgeverij Aspekt kiest altijd de beste auteurs uit voor hun publicaties.  Zo is SocialDayLove echt een onmisbare pareltje op de Nederlandse boekenmarkt. Guido heeft een meesterwerk geleverd met zijn boek Social DayLove. Het zal een breed publiek aanspreken. Wij zijn helemaal fan van zijn geweldige werk. Zeker aanbevelenswaardig voor iedereen. Dit boek krijgt vijf sterren van ons.

Overige gegevens

Social Day Love

Auteur: Guido Gabriël Vos