Review: VTech Baby klik en klaar camera

Bij Vtech is de baby klik en klaar camera verschenen. Vandaag gaan we hem reviewen. Lezen jullie mee??

Over het uiterlijk:

Het is prachtig en kleurrijk. De camera is wit van kleur. De klikker is blauw. Het klik knopje is rood en de onderste knop is groen. De lens is oranje en deels grijze we zien ook groene ogen lachen naar ons. Het middelste knop is geel en daarna zien we donker en licht klop je druk je zon en de maan. Deze camera bevat 5 dubbelzijdige fotokaarten deze doe je in de camera en de avontuur kan beginnen.

Gebruiksaanwijzing:

Als je op het blauwe knopje drukt gaat hij zingen. Hij maakt graag foto’s. Als je de lens draait zegt hij ‘s nachts is het donker ( naar het donker toe) daarna schijnen we naar de zon dan zegt hij overdag is het licht.  Druk je op het rode knopje dan moet je een foto plaatsen vervolgens zegt hij wat er op de kaart te zien is ik zie twee katjes.  Ook telt hij en zegt hij selfie.

Wauw wat een interactieve camera. Hier op de redactie waren de kinderen echt enthousiast. Ze wilden steeds opnieuw met deze camera spelen. Spelenderwijs leren kinderen de Nederlandse taal. Het is echt eenvoudig. Deze spel is geschikt voor kinderen vanaf 12 maanden tot en met 36 maanden. Katjes hebben een zachte vacht wist je dat. Alle kinderen vonden het heel erg leuk hier op de redactie. Het is iets anders dan een gewone spel of een Ipad wat tegenwoordig wordt gepromoot. Hier mogen de kinderen niet op een Ipad. Maar als ze andere kinderen zien willen ze dat. Nu is het probleem opgelost naast het lezen is dit speelgoed  erg uniek en zorgt ervoor dat kinderen echt nog kinderen blijven i.p.v. naar elektronica willen grijpen.

Schattig:

Deze camera is super mooi en schattig vormgegeven. De camera praat heel erg duidelijk en zing ook erg duidelijk. Voor iemand die de taal net leert of heeft geleerd is het erg ideaal om het makkelijk te kunnen volgen. Des te helder een stem des te beter de taal wordt.  Super schattig vormgegeven en deze speelgoed is echt weer super geslaagd. Zeker een aanrader voor ieder kind.

Verkrijgbaar bij speelgoedwinkels als Intertoys, Lobbes, De Grotespeelgoedwinkel