Gesloten Recensie: Verschijningen Hilda Spruit + winactie 1x

Hilda Spruit komt met een nieuw boek van haar hand Verschijningen verschenen bij Uitgeverij Clavis. Al eerder verscheen haar boek Geestverwanten lees hier de recensie. Als je favoriete auteur met een nieuw boek komt dan is dat altijd erg spannend. Vandaag gaan we het boek Verschijningen reviewen. Ook mogen we 1 exemplaar verloten. Lees gauw verder hoe je kans maakt en lees ook de recensie….

Een blonde dame met lichte ogen kijkt ons aan. Op de achtergrond zien we een dierlijk bruine oog, bomen en twee grafstenen op een begraafplaats. Wauw de cover is super mooi en past goed bij het verhaal.

Een spirituele coming of age over jezelf ontdekken en openstaan voor anderen. Het los te lezen vervolg op Geestverwanten, bekroond met de Jonge Jury Debuutprijs. Voor Young Adults. Merthe is paranormaal begaafd. Wanneer dat meer als een vloek begint te voelen dan als een zegen, zoekt ze een ervaren medium op. Maar juist daar laat de foto van een vermist meisje Merthes speciale gave pas echt losbarsten, zodat ze niet anders kan dan luisteren naar haar zesde zintuig. Geleid door de verschijningen die haar vanaf dan niet meer loslaten, stappen zij en haar hartsvriendinnen een gevaarlijk avontuur tegemoet. Zal het hen lukken om het meisje terug te vinden?

Als allereerst willen we zeggen wat een prachtig verhaal. Deze keer is er weer in geslaagd om een meesterwerk neer te zetten. Wij zijn echt gek op paranormaal begaafde boeken. Stiekem geloven we in het echt ook dat dit soort dingen  echt kunnen gebeuren. Alhoewel de meeste nuchtere Hollandse mensen dit niet zouden kunnen geloven. Wij snappen natuurlijk wel als je er niet in gelooft. Het thema van het boek paranormaal begaafd is super actueel. Op Youtube barst het van de filmpjes over paranormale begaafde kinderen of volwassenen. Er zijn wel veel boeken over dit onderwerp geschreven weinig slaagden erin om een goed boek te schrijven zoals Hilda. Hilda is echt zeker geslaagd met zo een geweldig boek. Het thema paranormaal begaafd is lastig om in een verhaalvorm weer te geven. Hoe houdt je het spannend en zorg je ervoor dat je de aandacht van de lezers erbij houdt? Hilda kan het allemaal, ze heeft een spannend boek geschreven, de aandacht van de lezers erbij weten te houden en een goed verhaal neergezet. Dat lukt veel auteurs niet. Hilda is zeker geslaagd in het schrijven van een prachtig, spannend, meeslepend boek.

Verfilming & Meesterwerk:

Je leeft echt met de hoofdpersoon mee in het boek. Hilda weet echt hoe ze de emoties en het verhaal zo goed mogelijk kan weergeven. Tijdens het lezen lijkt het erop dat je naar een film kijkt. Een spannende film eigenlijk. Hopelijk wordt dit boek verfilmd dat lijkt ons erg leuk. Dit boek hadden we graag zelf willen schrijven. Het boek is zo spannende geschreven dat je niet beseft dat je binnen enkele uren het boek al uit hebt. Wij hadden ook niet anders verwacht van Hilda. Ook haar eerdere werk was geweldig. Verschijningen is ook super geweldig. Zeker een aanrader voor iedereen. Dit boek krijgt vijf sterren.

Hilda Spruit debuteerde in  2006  met het Borre Leesclub kinderverhaal: Het spook op zolder . In 2015 verscheen het Young-adult boek Geestverwanten, waarvoor ze de Jonge Jury Debuutprijs won. Eerder verschenen diverse kinderboeken van haar hand o.a. Het draaimolenpaard met draaieritis Knikkebollen.  Hilda Spruit schrijft artikelen voor het Belgische maandblad Para-Astro, dat zowel in België als Nederland in de meeste boekhandels verkrijgbaar is. Hilda woont samen met haar partner Ruud en heeft twee dochters en vier kleinkinderen.

Tip van Sint: Shop speelgoed bij BookSpot

WINACTIE

We mogen een exemplaar van dit geweldige boek verloten.

Hoe maak je kans?

-Reageer hieronder op het commentformulier dat je meedoet ( vul a.u.b een geldige e-mailadres in op het formulier) of stuur een mailtje o.v.v. verschijningen

-Reglement:

Hetzelfde zoals altijd. Een boek per persoon, over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, winnaars worden gemaild, reageren binnen 7 dagen alleen geldig voor adressen in Nederland en België.

-Deze winactie loopt tot en met 26 november 2020!

Graag willen we Hilda Spruit en de Uitgeverij hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van een exemplaar van haar boek voor onze lezers!!!!

150 thoughts on “Gesloten Recensie: Verschijningen Hilda Spruit + winactie 1x

1. Ik wil dit meesterwerk graag lezen, ik houd ervan als emoties zo goed worden weergegeven dat je het zelf lijkt mee te maken.

2. ik doe graag mee voor mijn vrouw die veel leest en wat zou het leuk zijn om haar met dit boek te kunnen verrassen mocht ik een kans maken om te winnen.

3. Ik doe graag mee!!
    Haar eerste boek een tijd geleden gelezen en erg van genoten…
    Ook “Het spook op zolder” een kinderboek hebben we thuis…
    Hilda houdt van spookverhalen 😉
    Ik ook!
    Dus zou graag winnen;)

Groetjes een naamgenoot

4. Na Geestverwanten zou ik ook graag dit vervolg lezen. En het paranormale interesseert mij al helemaal. Het is een boek voor jong en oud.

5. Alhoewel ik het in eerste instantie niet zou oppakken, triggert dit boek mij toch na het lezen van jouw recensie. Nooit eerder een paranormaal boek gelezen, maar nu heel nieuwsgierig. Ik doe daarom graag mee.

6. Ik doe erg graag mee, zou het boek heel graag willen lezen, ben er erg benieuwd naar ?? Groetjes van Anneliese de Waal

7. Wil me dolgraag laten meeslepen in Merthes spannend en gevaarlijk avontuur.
    Ik doe graag mee om dit fantastische boek te winnen.